Статьи

Результати дослідження «Формула Поколінь: Цінності та Мотиви сучасних генерацій»

Academy DTEK та hh.ua | grc презентували результати спільного дослідження:

«Формула Поколінь: Цінності та Мотиви сучасних генерацій».

Протягом 2 місяців було опитано 2182 відвідувачів Job-порталу та підписників сторінок організаторів дослідження у соціальних мережах: Facebook та Telegram віком від 15 до 72 років. Ці результати дали змогу відповісти на запитання про життєві пріоритети Поколінь X, Y та Z, в чому вони схожі та в чому різні, які професії обирають та що мотивує виїхати тимчасово або на тривалий час з України, та багато інших запитань.

Так, у ході дослідження було виявлено:

Якщо молодь прагне до самостійності, нових ідей, пригод та ризиків, то старше покоління – до збереження традицій і звичаїв, конформності та безпеки. Такі цінності, як Стимуляція та Гедонізм – бажання мати в житті захопливі пригоди та ризики, вибір добре проводити час, балувати себе, – притаманні більше молодшому поколінню Z та Y. Водночас старшому поколінню X притаманні цінності Традиції та Універсалізму.

Згідно з результатами дослідження, про зацікавленість в отриманні нових знань та навичок зазначають більшість опитаних. Так, планують навчатися 63%, а кожен четвертий (25%) уже проходить додаткове навчання. Проте представники різних Поколінь по-різному бачать оптимальну форму отримання нових знань. Частіше про зручність для себе таких форматів навчання, як тренінг, наставництво та стажування, вказують представники Покоління Z. Також популярним форматом для них є навчання на кейсах (case study). Покоління Y разом з відвідуванням тренінгів обирає для себе формат наставництва і так само, як і представники Покоління Z, навчання на кейсах. Серед Покоління X меншою мірою поширені формати стажування та наставництва, проте формат тренінгу виявляється для них найбільш прийнятним.

Для всіх Поколінь найціннішим у роботі є дохід. На друге місце для Поколінь Z та Y вийшли можливості кар’єрного зростання (що характеризує їх як досить прагматичних осіб), а для Покоління X – офіційне працевлаштування.

Абсолютна більшість респондентів декларує готовність працювати понаднормово заради більшого заробітку. При цьому для багатьох важливо мати баланс робочого та особистого життя. І це, своєю чергою, може призводити до тривалого ціннісного конфлікту.

Ідеальний керівник, якщо він має справу з представниками декількох Поколінь, має виконувати декілька завдань: створювати в колективі атмосферу взаємної поваги та співробітництва (для всіх), навчати (для покоління Z), брати участь у професійному розвитку (для Покоління Y), створювати атмосферу довіри (Покоління X).

Найбільшим мотиватором для респондентів емігрувати з України є нестабільна ситуація в країні. А от ті, хто розглядає тимчасову міграцію, пояснюють це бажанням більше заробити (Покоління Y) та набути досвіду життя в іншій країні (Покоління Z та X).

Повний звіт дослідження «Формула Поколінь: Цінності та Мотиви сучасних генерацій» доступний за посиланням.

При використанні матеріалів посилання на організаторів дослідження, Academy DTEK та hh.ua | grc, обов’язкове.

Якщо ви журналіст і бажаєте отримувати наші дослідження першими, зв’яжіться із керівницею експертно-аналітичного центру hh.ua | grc Юлією Дрожжиною за адресою j.drozhzhina@hh.ua.

Вакансии дня

Комментарии